Waarom PayCheq?

Wat is je bedrijf zonder je straffe medewerkers? Medewerkers die altijd het beste van zichzelf geven?

Zonder hen geen bedrijf. En dus ook geen groei. Toch?

Net daarom vind je het zo belangrijk dat alles wat te maken heeft met hun loon- en personeelsadministratie goed geregeld is. Dat ze hun centen netjes op tijd betaald krijgen. En correct – tot achter de komma juist.

En da’s nu precies waar wij van PayCheq sterk in zijn: wij zijn expert in loon- en personeelsadministratie. Wij regelen alle nodige documenten, voeren de berekeningen uit en vertalen clausules en cafetariaplannen in heldere mensentaal. Wij focussen op je sector, zodat jij voor 100 procent kan focussen op je werk.

Op zoek naar een partner in loonbeheer die alles dubbelcheckt tot het klopt? Die je met de juiste subsidies groeikansen aanreikt? Je bijstaat met (tijdelijke) administratieve ondersteuning? En dat, als je dat wil, van bij jou op kantoor doet?

Check, check en check? Dan zijn wij er voor je!

Kom gerust checken hoe wij je kunnen ontzorgen

Kom op de koffie

Kiezen voor PayCheq
is kiezen voor

PayCheq

Flexibel

Wij houden je graag als klant omdat je dat wil, niet omdat je dat moet. Hier geen zware contracten maar wel eentje dat opzegbaar is per kwartaal.

payroll management

Transparant tarief

Weg met te veel kleine lettertjes. Kies voor een FlexCheq of FullCheq tarief en weet op voorhand duidelijk waarvoor je betaalt.

Ontdek onze tarieven

PayCheq

Gekoppeld met tijdsregistratiesystemen

Wij kunnen koppelen met 95% van de tijdsregistratiesystemen en hebben speciale modules voor de horeca- en bouwsector om hier digitaal mee aan de slag te gaan. Het voordeel? Gewerkte uren worden automatisch verrekend in je loonadministratie.

Proactief

Wij wachten niet tot je ons belt met een vraag of probleem, maar denken vooruit. Daarom zitten we standaard 1 keer per jaar samen. Gewoon, om te horen hoe het gaat.

Samen met je boekhouder

Wij werken nauw samen met je boekhouder en gaan indien nodig bij hem of haar ter plaatse. Wij leveren extra informatie razendsnel aan en kunnen rechtstreeks contact opnemen om dossiers op te starten. Je boekhouder krijgt een eigen login op ons klantenportaal waar hij informatie 24 uur op 24, 7 dagen op 7 raadpleegt. Wij kunnen ook koppelen met CODABOX en SODABOX.

Behulpzaam

Geen standaard 9 to 5-mentaliteit of enkel bereikbaar op bepaalde dagen. Wij staan klaar wanneer je in je paperassen duikt. Bereik ons gemakkelijk telefonisch of spring eens binnen wanneer het voor je past.

Bekijk onze openingsuren

Wij werken sectorspecifiek

  • 111.01 – Industriële metaalbewerking
  • 112.00 – Paritair Comité voor het garagebedrijf
  • 118.00 – Paritair Comité voor de voedingsnijverheid
  • 119.00 – Paritair Comité voor de handel in voedingswaren
  • 124.00 – Paritair Comité voor het bouwbedrijf
  • 200.00 – Aanvullend Paritair Comité voor de bedienden
  • 201.00 – Paritair Comité voor de zelfstandige kleinhandel
  • 302.00 – Paritair Comité voor het hotelbedrijf
  • 306.00 – Verzekeringswezen
  • 307.00 – Paritair Comité voor het verzekeringswezen
  • 313.00 – Paritair Comité voor de apotheken en tarificatiediensten
  • 314.00 – Paritair Comité voor het kappersbedrijf en de schoonheidszorgen
  • 323.00 – Paritair Comité voor het beheer van gebouwen, de vastgoedmakelaars en de dienstboden
  • 336.00 – Paritair comité voor de vrije beroepen

Actief in een andere sector of een ander paritair comité dan hierboven vermeld staat? Contacteer ons gerust en wij bekijken graag wat mogelijk is voor je op het vlak van loon- en personeelsadministratie.

Neem contact op