Werken bij PayCheq

is werken bij een frisse onderneming met jarenlange ervaring op de teller. Klanten zijn bij ons geen nummer, maar mensen van vlees en bloed die je van begin tot einde met hun administratie ontzorgt. En dat met een lach en zwans op tijd en stond.

PayCheq, dat is veel meer dan loonberekeningen alleen

Personeelsadministratie, maar ook in collegialiteit en sfeer op de werkvloer. Wij streven elke dag samen naar klanten zonder administratiezorgen en dat kan alleen als we weten wat we aan elkaar hebben.

  • Rechttoe, rechtaan

    Openheid en transparantie zijn ons ding. Hebben we een suggestie voor of een andere mening dan onze collega’s, dan zeggen we het en kijken we wat we kunnen doen. Vriendelijk en respectvol natuurlijk!

  • Top-notch materiaal

    Onze medewerkers werken met goed uitgerust IT-materiaal om klanten snel en efficiënt de beste service te kunnen bieden.

  • Een vlakke structuur

    Geen ‘hallo meneer, dag mevrouw’ bij ons op kantoor. Wij gaan samen voor hetzelfde doel.

  • Een goede babbel

    We slaan niet alleen graag een babbel met onze klanten, maar ook met elkaar. De boog kan niet altijd gespannen staan.

Klanten voor wie we werken

“Paycheq is een jong bedrijf dat snel groeit. Heel snel zelfs. Elk teamlid creëert een meerwaarde om groeipotentieel te ondekken en te verwezenlijken.”

Bregt Vanzonhoven,
Bestuurder

PayCheq: frisse ondersteuning met jarenlange ervaring

Wij zijn PayCheq: sterk in loon- en personeelsadministratie. Wij regelen alle nodige documenten, voeren berekeningen uit en vertalen clausules en cafetariaplannen in mensentaal. Wij dubbelchecken alles en reiken je met de juiste subsidies groeikansen aan.

Met onze jarenlange ervaring in de sector kennen wij als geen ander de kneepjes van het vak. En kunnen we jou op een rechttoe rechtaan manier ondersteunen.

Kom op de koffie
PayCheq