Waarom PayCheq?
Wat is je bedrijf zonder je straffe medewerkers? Medewerkers die altijd het beste van zichzelf geven?
Zonder hen geen bedrijf. En dus ook geen groei. Toch?
Net daarom vind je het zo belangrijk dat alles wat te maken heeft met hun loon- en personeelsadministratie goed geregeld is. Dat ze hun centen netjes op tijd betaald krijgen. En correct – tot achter de komma juist.
En da’s nu precies waar wij van PayCheq sterk in zijn: wij zijn expert in loon- en personeelsadministratie. Wij regelen alle nodige documenten, voeren de berekeningen uit en vertalen clausules en cafetariaplannen in heldere mensentaal. Wij focussen op je sector, zodat jij voor 100 procent kan focussen op je werk.
Op zoek naar een partner in loonbeheer die alles dubbelcheckt tot het klopt? Die je met de juiste subsidies groeikansen aanreikt? Je bijstaat met (tijdelijke) administratieve ondersteuning? En dat, als je dat wil, van bij jou op kantoor doet?
Check, check en check? Dan zijn wij er voor je!
Kom gerust checken hoe wij je kunnen ontzorgen
Kom op de koffieWij werken sectorspecifiek
- 111.01 – Industriële metaalbewerking
- 112.00 – Paritair Comité voor het garagebedrijf
- 118.00 – Paritair Comité voor de voedingsnijverheid
- 119.00 – Paritair Comité voor de handel in voedingswaren
- 124.00 – Paritair Comité voor het bouwbedrijf
- 200.00 – Aanvullend Paritair Comité voor de bedienden
- 201.00 – Paritair Comité voor de zelfstandige kleinhandel
- 302.00 – Paritair Comité voor het hotelbedrijf
- 306.00 – Verzekeringswezen
- 307.00 – Paritair Comité voor het verzekeringswezen
- 313.00 – Paritair Comité voor de apotheken en tarificatiediensten
- 314.00 – Paritair Comité voor het kappersbedrijf en de schoonheidszorgen
- 323.00 – Paritair Comité voor het beheer van gebouwen, de vastgoedmakelaars en de dienstboden
- 336.00 – Paritair comité voor de vrije beroepen
Actief in een andere sector of een ander paritair comité dan hierboven vermeld staat? Contacteer ons gerust en wij bekijken graag wat mogelijk is voor je op het vlak van loon- en personeelsadministratie.